Reklamačný poriadok

Kontrola tovaru pri doručení

Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovar spísať s prepravcom – protokol o zistených škodách spôsobených počas prepravy. Pokiaľ Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.

Kupujúci je povinný dodaný tovar prezrieť bez zbytočného odkladu po jeho prevzatí. Pokiaľ Kupujúci zistí nekompletnosť tovaru alebo akékoľvek poškodenie tovaru spôsobené prepravou, ktoré sa neprejavuje vonkajším poškodením obalu, je povinný reklamáciu neodkladne, najneskôr však do 2 dní od prevzatia zásielky, uplatniť u Predávajúceho.

Inak sa dodávka považuje za kompletnú a bez škôd a reklamácie z tohto titulu nebudú akceptované.

Ako postupovať pri reklamácii?

Ak Vám domov dorazil chybný alebo poškodený tovar, alebo iný výrobok ako ste si objednali alebo sa nezhoduje funkcia tovaru s popisom uvedeným na našich stránkach, kontaktuje nás, prosím, e-mailom info@pethome.sk vrátane fotodokumentácie (nafoťte poškodený tovar, vrátane obalu) a nezabudnite uviesť číslo objednávky. Neváhajte nás kontaktovať taktiež v prípade, kedy tovar nie je kompletný.

Po predchádzajúcej dohode nám tovar zašlite na adresu:

Denisa Pavlíková
Jeřábkova 15
664 44 Ořechov
Česká republika

Tovar musí byť na prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Tovar je z hygienických dôvodov k reklamácii prijatý len riadne vyčistený.

Pre rýchlu identifikáciu doporučujeme pridať k vrátenému tovaru kópiu objednávky alebo faktúrusprievodný list, v ktorom popíšete dôvod reklamácie. Pre tieto účely, prosím, využite formulár pre popis reklamácie, ktorý nájdete TU.

Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. Kúpna cena sa vracia na bankový účet zákazníka.

Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

Pri zamietnutých reklamáciách môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačný poplatok.

O skončení reklamácii Vás budeme informovať e-mailom.

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadne postupu pri reklamácii alebo potrebujete zistiť v akom stave sa Vaša reklamácia nachádza, obráťte sa prosím na našu Zákaznícku linku: +421 948 344 143.

Radi Vám poradíme!